Novinky
11.01.2019
Chcete slevu? :-)
Krásný pátek, milí návštěvníci a zákazníci.  V mém obchůdku máte možnost získat slevu na objednávku různými způsoby. A někdy stačí opravdu maličko. V... číst celé
11.01.2019
Platba přes Paypal
Milí zákazníci, od 10. 1. 2019 můžete pro platbu za svou objednávku využívat portálu Paypal. Je zde možné platit i přímo kartou, pokud jste na Paypal ... číst celé
03.01.2019
Vyberte si dárek k objednávce :)
Milí zákazníci, nyní máte možnost vybrat si dárek k objednávce z momentální nabídky obchůdku, které naleznete kliknutím na tento text. K jedné objedná... číst celé
Zobrazit všechny novinky

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

 

8.1: Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. 

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

8.2: Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky na e-mail drevenyobchudek@email.cz, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady, nebo využijte formuláře pod tímto článkem.

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno odeslat poštou na adresu prodejce řádně zabalený reklamovaný předmět.

8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3: Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávající zákazníka předem emailovou komunikací.

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Reklamace - oznámení

Datum objednávky *
Číslo objednávy *
Jméno a příjmení *
Telefonní kontakt *
E-mail *
Popis závady, důvod reklamace *
captcha

Nejsem plátce DPH

Kontakty

Sídlo firmy:
Obránců míru 146/27
533 12  Chvaletice

E-mail: drevenyobchudek@email.cz
Tel: +420 736 445 134
Web: www.drevenyobchudek.cz

 

V případě potřeby mě můžete kontaktovat :-)...
Logo
Vlaďka Lišková
Vlaďka Lišková
9:00 - 19:00 hod.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.